reklama

Počet človekov rastie ... snáď

Málo je dnes takých, málo je dnes medzi ľuďmi človekov ... ale asi ich pribúda. Pán Štepka sa iste neurazí , že som si požičal úryvok z jeho Jánošíka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Uplynulý týždeň, a vlastne aj obdobie predtým ma presviedča, že polícia, teda dopraváci, nie je už len na buzeráciu vodičov.

Nedávno, veziem syna do školy a na konci našej dedinky dopravná hliadka. Moje prvé myšlienky: "Dofrasa a nestíhame..." Stiahnem okienko, pripravujem doklady. Policajtka nakukne do auta: "Vy sa ponáhľate do školy že?" Ale jej oko si preverí že malý sedí v sedačke. "Doklady máte?" pýta sa. Podávam jej technický preukaz, vodičák som nestihol ani s puzdra vybrať. Bleskovo ich pozrie, ani mi ich z ruky nevezme a: "Choďte nech stihnete, šťastnú cestu" hovorí s úsmevom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zopár podobných príhod a minulý týždeň som v Dolnom Kubíne. Na parkovisku študujem mapu ako sa dostať ku zákazníkovi. Samozrejme pohnem sa a zabudnem rozsvietiť svetlá. Dopravná hliadka a radar. Nevadí, rýchlosti "už" dlhšiu dobu dodržiavam. Policajt na mňa ale máva, ale nie terčíkom, ten má v druhej ruke. Už som chcel zastať, keď mi došlo, že mi ukazuje aby som si rozsvietil svetlá. Rozsvietim a s úsmevom odzdravím. Len zamával. Že som kvôli tomu nestihol odbočiť mi bolo v tej chvíli jedno.

Možno mám len šťastie že som narazil na týchto ľudí. Snáď to je znamenie, že počet človekov medzi ľuďmi rastie. Aj v radoch dopravákov.

Milan Hrk

Milan Hrk

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som sebec. Venujem sa svojmu životu, lebo len tak dokážem dať ľudom okolo mňa lásku a porozumenie, maximum zo seba. Zoznam autorových rubrík:  Veci príjemnéVeci úvahovéVeci zúrivéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu