reklama

Len krátko ...

Dnes som popri ceste videl billboard zrejme zaplatený stranou Smer, zameraný proti kandidátovi na prezidenta pánovi Kiskovi. Nestihol som ho odfotiť, ale znel približne: "Kiska je za registrované partnerstvá homosexuálov". Brutálne zavádzanie a zneužívanie slov tými, čo nám vládnu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Nie manželstvo, ale registrované partnerstvo. Aj ja som za, veď nech si žijú a nech dajú pokoj. Nech si môžu nahliadnuť do zdravotných záznamov a podobne. Ži a nechaj žiť ...

Protikandidát, platca týchto bilboardov, p. Fico a jeho strana Smer. Čo realizujú? Nemusím sa ich pýtať: povyšovanie homosexuálne orientovaných ľudí nad ostatných!!! Áno, za toto hlasovali v europarlamente poslanci Smeru vedení pánom Ficom: Monika Flašíková Beňová, Vladimír Maňka a ďalší odhlasovali to, že ak odoženiete od svojho dieťaťa homosexuála a on Vás obviní, že ste sa zachovali hrubo, ste odpísaný. Povyšovanie jednej malinkej skupiny ľudí nad ostatných. Pred 80 rokmi s tým začal jeden človek, že povyšoval arijskú rasu a ako to dopadlo...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Toto pripravili pre nás autori tohoto trápneho, urážlivého a zavádzajúceho billboardu. Tak sa rozhodnite ...

Milan Hrk

Milan Hrk

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som sebec. Venujem sa svojmu životu, lebo len tak dokážem dať ľudom okolo mňa lásku a porozumenie, maximum zo seba. Zoznam autorových rubrík:  Veci príjemnéVeci úvahovéVeci zúrivéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu