reklama

Keby koleso počítať vedelo

Vyrazil som na služobnú cestu. Služobným autom z Banskej Bystrice, cez Handlovú, Nováky, popri Trenčíne na Drietomú, Slavkov, Brno a do Prahy. Cesta po hranice prebiehala v pohode. Ale ako som prešiel Starý Hrozenkov, niečo sa zmenilo. Išlo sa mi veľmi zvláštne. Dlho som nevedel čo sa deje. Došlo mi to v Slavkove. Konečne. Diera. Oficiálne nazývaná výtlk(dúfam že to píšem správne).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Kým som vyšiel za Slavkovom na diaľnicu, prešiel som približne rovnaké úseky u nás na Slovensku a v Čechách. Kým po našich cestách som doslova musel striehnuť na výtlky, aby som nepoškodil auto, po prechode hraníc výtlky zmizli a prišla hladká cesta. Doslova hladká.

Neviem ako je to u našich bratov možné a u nás nie. Pardon bratia boli predtým, dnes len sú to už bratranci. Prečo my dokážeme cesty len plátať, aj to ešte tak že o pol roku ešte horšie. Nemôžeme sa vyhovárať že za socializmu boli rozdiely. Neboli.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neviem posúdiť akým spôsobom o cesty staráme my a a kým naši susedia, ale rozdiel je neuveriteľný. Pritom je to trasa, ktorú využívajú na tranzit kamióny, ktoré väčšinou prejdú tú istú trasu v ČR aj v SR. Tiež to neobstojí. Ale rozdiel je neuveriteľný. Ale jeden rozdiel vidím: za tie naše deravé ešte vyberáme mýto!

Potom ako som prekročil hranice späť som skúsil výtlky počítať. Prestal som pri čísle 47 po 5. kilometroch. Ach keby kolesá vedeli počítať ...

Ak mi to niekto viete vysvetliť, prosím utrúste pár písmeniek.

Milan Hrk

Milan Hrk

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som sebec. Venujem sa svojmu životu, lebo len tak dokážem dať ľudom okolo mňa lásku a porozumenie, maximum zo seba. Zoznam autorových rubrík:  Veci príjemnéVeci úvahovéVeci zúrivéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu