reklama

Jarka? Vieš prečo nohy smrdia?

Túto otázku predniesla moja štvorročná dcérka kolegyni cestou z práce a zo škôlky. Ja som si zahryzol do jazyka. Kolegyňa Jarka, starostlivá stará mama štyroch vnúčat, sa nadýchla k vysvetleniu. Nevediac do čoho sa púšťa...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

- „No nohy smrdia..., no niekomu nohy smrdia preto...", začala starostlivo vyberajúc slová, „keď si niekto kúpi také nepriedušné topánky a potia sa mu nôžky. Napríklad také gumové, keď noha..."

- „Nie! Vieš prečo?" kontruje moja malá.

- „Lebo v takých topánkach nožičky nedýchajú, sparia..."

- „Nie" Vieš...", ozvalo sa zozadu zo sedačky.

- „...sparia sa nožičky, lebo nedýchajú a potom páchnu."

- „Nie...".

- „A niektorým nohy smrdia aj keď si ich umyjú, smrdia im stále", dokončovala myšlienku Jarka.

- „Nie, vieš prečo?", dokončila otázku dcérka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- „Prečo?", rezignovane sa opýtala Jarka.

- „Vieš prečo? Vieš?", ako keby úmyselne dramatizovala.

- „Lebo vyrastajú z riti!"

Jarke padla sánka a za čas kým sa spamätala, tak by jej do úst stuhol vletieť celý roj múch. Potom asi minútu v sebe dusila smiech a striedavo sa nahlas smiala. Chvíľku ešte predychávala ...

- „ A to som jej ešte chcela povedať, že nohy smrdia aj z nekvalitných ponožiek ...", dodáva so smiechom.

Zozadu sa ozývalo tiché chichotanie ....

Milan Hrk

Milan Hrk

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som sebec. Venujem sa svojmu životu, lebo len tak dokážem dať ľudom okolo mňa lásku a porozumenie, maximum zo seba. Zoznam autorových rubrík:  Veci príjemnéVeci úvahovéVeci zúrivéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu