reklama

Priebeh jednej malej nehody ...

Klzká cesta. Kolóny. Ťuknutia. Tri autá odchádzajú na krajnicu. Klasický obraz malej nehody. Som presvedčený, že každý vie, kto do koho "ťukol". Ale asi to každému účastníkovi jasné nie je.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dnes som šiel z Nitry domov. Samozrejme že niektorý sa ponáhľali viac ako iný. Predbehol ma vodič s českou ŠPZ-kou a "stihol" sa zaradiť už v zákaze predbiehanie na mieste stavby R1.

Na ceste je nanosené blato, skrátka klzisko. Nechávam som si odstup. Zrazu vidím, ako autá predo mnou spomaľujú, zastavujú. Len vodič spomenutého auta neubrzdí a "ťukne" do auta pred sebou. Preradím sa do voľného pruhu a pozerám ako tri autá odchádzajú na krajnicu. Dve a posledné spomenuté české. Domnievam sa , že náraz posunul stredné auto do prvého, ale len domnievam. Pomaly ich obchádzam a pokračujem. Zrazu ma opätovne predbieha české auto a bliká výstražnými. Zastavujem, reku ak potrebuje svedectvo. Vodič auta hovorí: "Vy jste do mně vrazili!" Kukám ako puk, ale vravím: Nie, veď pozrite, váš zadný nárazník je nedotknutý. Dotyčný ho chvíľku obzerá, potom ide k prednému nárazníku a ... chytí sa za hlavu, rýchlo sadá do auta a prudko vyštartuje.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja stojím, pozerám a ... čo asi tí dvaja, do ktorých vrazil. Škoda že nemám ŠPZ ...

Milan Hrk

Milan Hrk

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som sebec. Venujem sa svojmu životu, lebo len tak dokážem dať ľudom okolo mňa lásku a porozumenie, maximum zo seba. Zoznam autorových rubrík:  Veci príjemnéVeci úvahovéVeci zúrivéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu